پایان نامه بانک های خصوصی در ایران

توضیحات کوتاه

________________________

5/5

پایان نامه بانک های خصوصی در ایران

از انگیزه های اصلی در انجام پایان نامه بانک های خصوصی در ایران ، بررسی این موضوع بوده که امروزه در جامعه ما آگاهی و اطمینان اکثر مردم نسبت به بانکهای خصوصی در کشور بسیار کم است.
ما در ضمن تحقیق به جمع آوری اطلاعات و پرسشهای مردمی در صدد رسیدن به این موضوع بوده ایم که چرا آگاهی و اطمینان مردن پایین بوده و بانکهای خصوصی چه راهکارهایی برای افزایش این عوامل باید درنظر بگیرند تا بتوانیم آینده روشنی را برای بانکهای خصوصی در کشور ترسیم کنیم.
در ضمن این تحقیق ما به بررسی خصوصی سازی در ایران پرداخته و دلائل و روشهایی را که برای تسریع خصوصی سازی بانکداری در ایران مورد توجه قرار گیرد را بیان کرده ایم.

آشنایی با فرآیند خصوصی سازی در کشور یکی از موضوعات مهم در خور توجه است زیرا ما باید بدانیم که خصوصی سازی در کشور را باید از کجا شروع کنیم و چگونه موسسات دولتی را همگام با سایر موضوعات خصوصی وارد این جریان کنیم. در راستای این برنامه ها همچنین باید به نقش بانکها در فرایند خصوصی سازی و اقتصاد صنعتی که در زمینه خصوصی سازی در ایران وجود دارد توجه نماییم.

[alert type=”info”]از تمام بررسی های فوق در نهایت به یک نتیجه گیری کلی خواهیم رسید. که سطح آشنایی مردم در حال حاضر در مورد بانکهای خصوصی چگونه است و البته می توانیم از نتایج خصوصی سازی سایر کشورها استفاده نماییم و ببینیم مردم سایر کشورها چگونه با این پدیده برخورد کرده اند.[/alert]

فهرست پایان نامه بانک های خصوصی در ایران

  • فصل اول: آشنایی با بانکداری
  • فصل دوم: بررسی جنبه های گوناگون خصوصی سازی
  • فصل سوم: آشنایی با فرآیند خصوصی سازی
  • فصل چهارم: نتایج خصوصی سازی و دیدگاه مردمی
  • فصل پنجم: علل عدم اطمینان مردم به بانکهای خصوصی
  • فصل ششم: معرفی بانکهای خصوصی

جمع بندی پایان نامه بانک های خصوصی در ایران

البته نباید این مسئله از نظر دور بماند که برای انجام تمام موارد فوق و رسیدن به یک جمع بندی کلی اولین گام تبلیغات است. زیرا تا مردم با خصوصی سازی و بانکهای خصوصی آشنا نشوند نمی توان امیدوار به موفقیت فعالیتهای خصوصی سازی در کشورمان بود.  چنانکه متاسفانه در آمار مشاهده می شود اکثر مردم حقی اطلاعی از روند خصوصی سازی ندارند و حتی قشر تحصیل کرده و دانشگاهی نیز در سطح آشنایی با نان چند بانک و یا حتی کمتر از این مقدار آشنایی دارند. تمام تلاش ما در این تحقیق بر این بوده که شما خواننده گرامی با مطالعه مطالب بتوانید تصویری از خصوصی سازی بانکها در ایران را در ذهن خود تصور کرده و آشنایی بیشتر با این مقوله بیابید.

تجربه کشورها در خصوصی سازی بانک ها

به طور كلي بايد گفت، تجربه كشورها، نشان مي دهد كه در فرايند خصوصي سازي و انتقال مالكيت از بخش دولتي به بخش خصوصي، هيچگونه تضميني براي افزايش كارآئي  نيست؛ ضمن آنكه چنين انتقالي بعضاً بسيار مشكل است. در بسياري از كشورهاي در حال توسعه (با فرض ثابت نگهداشتن محدوديتهاي سياسي)، خصوصي سازي واقعاً انجام نشده و در عوض ابزار و لوازم آن مورد توجه سياستمداران و اقتصاددانان دولتي قرار گرفته است. انجنمنها، سمينارها و حتي سازمانهاي متفاوتي تشكيل مي شود و آنها در مورد مدت زمان خصوصي سازي، شرايط پرداختها، انتخاب شركتها و. بخشها، اولويت بندي شركتهاي دولتي كه بايد خصوصي شوند، دامنة ساختار مديريت دولتي و نظارت دولت بعد از خصوصي سازي و … و دهها مورد ديگر بحث و گفتگو مي نمايند؛ اما متأسفانه تجربه، نشان داده است كه نتيجة عملي از اين گفتگوها، حاصل نمي شود؛ و در عوض بخشهائي از اقتصاد – خصوصاً بخشهائي كه به دولت وابسته اند – از تشكيل چنين سمينارها و ايجاد اين قبيل سازمانها منتفع مي گردند و نهايتاً بر بار مالي دولت مي افزايند.

پایان نامه بانک های خصوصی در ایران ،  در دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی دانشگاه الزهرا ارائه شده است و شما می توانید از پژوهش رایگان را از وب سایت جزوه دریافت کنید.

در صورت تمایل میتوانید مقالات زیر را دنبال کنید:

دانلود رایگان پروژه سیستم حقوق و دستمزد

پروپوزال بررسی قیمت گذاری در بازار سرمایه ایران

پایان نامه ترجمه شده سیستم عامل های چند برنامه ای

دانلود پایان نامه صرفه جویی در زمان و هزینه در خرید آنلاین

دانلود پایان نامه عوامل موثر در وفاداری مشتریان بازار موبایل

دانلود مقاله تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان بانک

راهنمای دانلود فایل

برای دانلود این کتاب باید در سایت لاگین شده باشید.
اگر در سایت حساب کاربری ندارید، لطفا ابتدا ثبت نام کنید.

اگر از پایان نامه بانک های خصوصی در ایران استفاده کردی، نظرت رو دربارش بگو و به دیگران پیشنهاد بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پایان نامه بانک های خصوصی در ایران
پیشنهاد ما به شما :

_____________ _

ورود

حساب کاربری ندارید؟