کتاب ۱۷۰۰ لغت تافل به همراه ترجمه

توضیحات کوتاه

________________________

5/5

امروزه یادگیری زبان انگلیسی، جزو اصلی ترین آموزش های فردی است.توانایی افراد در مکالمه و فهم انگلیسی، از نقاط مثبت هر فرد در سراسر دنیا به شمار می آید. مدرک تافل یکی از پر اعتبارترین مدارک زبان انگلیسی است که ارزشی بین المللی دارد.

 یادگیری لغات تافل از ارکان ضروری موفقیت در این آزمون است.

آزمون تافل (TOEFL) که از عبارت Test of English as a Foreign Language گرفته شده، یک آزمون استاندارد بین‌المللی برای سنجش توانایی زبان انگلیسی افراد غیر انگلیسی زبان است که قصد دارند در دانشگاه‌هایی تحصیل کنند که در آن دروس به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند یا به کشورهایی مهاجرت کنند که زبان اول آن‌ها انگلیسی است.طبق آمارهای جهانی، این آزمون پذیرفته‌ شده‌ترین، محبوب‌ترین و مطمئن‌ترین انتخاب متقاضیان است.آزمون TOEFL در بیش از ۱۰ هزار کالج، دانشگاه و موسسه در صد و سی کشور جهان شامل استرالیا، کانادا، انگلستان و ایالات متحده آمریکا پذیرفته می‌شود.

این مدرک در بیش از ۱۳۰ کشور اعتبار دارد و داشتنش می تواند پل پیشرفت شما در انجام کارهایتان باشد. اما کسب نمره بالا در این امتحان به آن آسانی که فکر می کنید نیست. مهمترین علتش را هم باید به نام لغات فراوانش بزنیم.اگر می خواهید زبان خود را بهتر کنید باید دایره لغاتتان را افزایش دهید که به علت تعدد زیاد کلمات، مطمئنا با چالش های گوناگونی رو به رو خواهید شد.

این آزمون توسط موسسه ای‌تی‌اس (ETS) در دو نوع کاغذی و اینترنتی برگزار می‌شود و در بیش از نه هزار دانشگاه و موسسه از بیش از یکصدو سی کشور جهان مورد پذیرش قرار می‌گیرد. مهارت های زبان انگلیسی شرکت کنندگان در چند بخش شنیداری، ساختاری، درک مطلب و نگارش سنجیده می شود. سوالات آزمون تافل حدود ۱۴۰ تا ۱۵۰ پرسش است. تمامی سوالات به صورت آکادمیک مطرح می شود.

راهنمای دانلود فایل

برای دانلود این کتاب باید در سایت لاگین شده باشید.
اگر در سایت حساب کاربری ندارید، لطفا ابتدا ثبت نام کنید.

اگر از کتاب ۱۷۰۰ لغت تافل به همراه ترجمه استفاده کردی، نظرت رو دربارش بگو و به دیگران پیشنهاد بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد ما به شما :

_____________ _

ورود

حساب کاربری ندارید؟